Sunday, September 25, 2005

SPACE MOUNTAIN!!!

WHOOOOOOOOOOOOO!!!

ロボットのように作業をやる日々が続くとこんな瞬間の感動が倍増してんのかなぁ。まじでワクワクしちゃいた。

久しぶりに『生きてる』と思えた。『感動』って人間(オレ)にとってすんげー大切だと思う。こういう気持ちを大事にしたいよ。ってか、喜怒哀楽どれでもいいんだよ。人間として生まれた以上、フルに活きたいでしょ。
笑いたいトキ笑って、うれしいトキうれしくて、
泣きたいトキ泣いて、かなしいトキかなしくて、ってちゃんと心の活きた生活がしたい。

逆に考えると、オレはどれだけ不健康な生活してんだ? 考え直したほうがいいのかな???

まぁ、こういうたまにある感動を期待して手をインクで汚しまくります。

DEEP THOUGHT...
SPACE MOUNTAIN KICKS ASS!!!

1 Comments:

At 3:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Photon Connects iPhoto Directly to Moveable Type Sites
That's why I embrace apps such as Address Book and iCal. For my digital images, iPhoto 5 is my database.
Hi, I was just blog surfing and found you! If you are interested, go see my Gas Price Watch related site.

 

Post a Comment

<< Home